Saturday, May 17, 2003

سلام به دنياي زيباي وبلاگستان وسلام به مردمي كه تو اين دنيا زندگي مي كنند .امروز بعد از يك غيبت كبري دوباره آماده نوشتن يه مطلب شدم .يادم مي ياد تا قبل از ايني كه به اينجا بيام پاي صحبت هركس مي نشستي درباره ياد گرفتن زبان انگليسي حرف مي زدي مي گفت وقتي كسي وارد محيط بشه { كشور انگليسي زبان } خواه نا خواه انگليسي حرف زدن را فول مي شه اما وقتي من اومدم به اين نتيجه رسيدم كه شايد فقط ۳۰درصد اين حرفها درست باشه بقيش به تلاش شبانه روزي خود فرد بستگي داره .من از وقتي كه اومدم اينجا تا الان مشغول خوندن زبان هستم ولي با اين همه تلاش فقط مي تونم با مردم ارتباط برقرار كنم واين براي راهيابي به دانشگاه و يا پيدا كردن كار كافي نيست مخصوصا اينكه براي ورود به دانشگاه بايد يك امتحان سخت زبان به نام IELTS-orTOFEL-را پشت سر بگذاري من فكر مي كنم اين امتحان يك غول وحشتناك است مثل كنكور دانشگاههاي ايران .واقعا نمي دونم چه موقع مي تونم آمادگي پيدا كنم واين امتحان رو بدم واسه همين اصلا وقت وبلاگ نويسي رو ندارم البته يكي ديگه از عواملي كه باعث مي شه تو نوشتن من مدتها تاخير بيفته نداشتن كامپيوتر توي خونه است البته هفته پيش همسرم خواست يه كامپيوتر واسه من بخره وخيلي هم پافشاري كرد ولي من قبول نكردم چون هم وقتم با كامپيوتر تلف مي شد وهم اينكه بعد از يك ساعت كار با اون دچار گردن درد شديدي مي شم كه اشكمو در ميآره .الان هم در حال خواندن زبان هستم وهم وبلاگ نويسي.

No comments: