Tuesday, January 21, 2003

حوالي خو نه ما چند توليدي است که اجناسشون رو نسبت به فروشگاه هاي بزرگ ارزونتر ميدن اينجور که خودشون مي گن فروشگاه هاي بزرگ از اونا جنس مي خرن .
امروز من ودوتا از دوستان قرار گذاشتيم سري به اين فروشگاه ها بزنيم . ساعت ۱۰ راه افتاديم ويکي از اين توليدي ها پوشاک زنانه است که من چند ماه پيش براي سوغاتي مقداري ازش خريد کرده بودم ودوستان رو به اونجا بردم خيلي خوششون اومده بود وحسابي مشغول خريد بودند منم مشغول صحبت کردن با خانوم فروشنده شدم .

او خيلي مهربونه يه دختر هشت ساله داره که خيلي خوشگله وتواين تعطيلات تابستون با خودش مياره توايدي يه پسر ۱۴ ساله هم داره که مي که خيلي شيطونه وقدشم خيلي بلنده .
امروز مي گفت : جمعه ديگه شوهرم مي ره تايلند من و بچه ها اينجا مي مونيم چون مدارس در حال باز شدنه . من خودم تو اينجا تنها هستم وپدر ومادر توي يه استان ديگه زندگي مي کنند وبرادرم تويه استان ديگه ما خيلي با هم فاصله داريم .
من هم از موقعيت خودم ودوستان براش گفتم البته قبلا هم براش گفته بودم .

No comments: