Friday, June 06, 2003

هفته گدشته يكي از همسايگان صميمي ما كه اهل امريكا است با همسرش به خونه ما اومد وقرار يك {popcorn party}رو گذاشت ما هم قبول كرديم تا اينكه ديشب دور هم جمع شديم ما از نوع مهماني وتعداد افراد خبر نداشتيم وفقط واسه اون شب چند بسته پفك و آب پرتقال خريديم بعد از شام اون وهمسرش اومدند ومشغول درست كردن {popcorn} شدند .بعدش من از او درباره تعداد مهمونا پرسيدم واو جواب داد فقط ما و شما هستيم .تازه من فهميدم غير از من وهمسرم واون وهمسرش كسي نيست سه فيلم سينمايي هم آورده بودند { فيلم جنگ ستارگان } وهر شماره اون دوساعت طول مي كشيد وما از ساعت ۸ شب تا ۳ صبح نشستيم ومشغول ديدن آن شديم البته مردها حسابي خسته شده بودند وحوالي ساعت ۱۲ همسر دوستم به خونه خودشون رفت وهمسر من هم به اتاق خودش رفت وفقط من ودوستم نشستيم وتا آخر داستانها را ديديم .اون شب اونقدر پفك وآب پرتقال وذرت و قهوه خورديم كه به درجه انفجار رسيده بوديم . جاي شما خالي خيلي خوش گذشت . من اونا رو خيلي دوست دارم ولي متاسفانه هفته آينده مي خواهند به كشورشان برگردند وآخر هفته يه Good bye party رو در يه رستوران برگذار مي كنند براي خداحافظي از تمام دوستان .داشتن دوستان خوب يه غنيمت بزرگه ونگه داشتن يه دوست خوب كاري سخت ومهم است . نظر شما چيه ؟ خوش باشيد .

No comments: