Monday, January 22, 2007

پوشش زنان

نمی دونم شما هم مثل من علاقمند دیدن عکسهای روز هستید.
چند روز پیش داشتم دنبال چیزای جدیدتر می گشتم که دوباره برخوردم که عکسهای برگزاری شوی لباس در تهران، از شدت عصبانیت داشتم منفجر می شدم، خیلی دوست دارم بدونم اون طراح لباس خودش حاضر به پوشیدن اون لباسها در ملع عام هست ؟ یا فقط قصدش به تمسخر کشیدن زنان است . با دیدن اون تصاویر واقعا شک کردم که ما ایرانی هستیم یا عرب؟ چقدر خوش به حال این عربها می شه که هم مذهبشونو به ما تحمیل کردن هم دارن پوششمون رو هم زیر سلطه می برن آخه جالبه ما که داریم اینقدر خودشیرینی می کنیم باید بدونیم که اونا ما رو تو هیچ چیزی قبول ندارن. اگر هم منظور امسال این طراحها ودوستانشون اینه که با خنده دار کردنه خانمها جلوی انحراف خودشون وبقیه مذکرهای جامعه رو بگیرن، به نظر من بهتره طراحانی رو علم کنند که واسه مذکرها چشم بند درست کنن و یا.... تا از چشم چرونی دست بردارن.
امیدوارم این خانمه یکدفعه به سرش نزنه که پرواز کنه


No comments: